Жовтневі аніме-релізи

Фантастичних аніме-прем’єр у жовтні, на які варто звернути увагу, не так вже й багато, і здебільшого це продовження вже відомих серіалів. Місяць відкриває «Остання відьма Ізетта», 12-серійна історія про альтернативну Землю часів Другої світової. Ізетта — остання представниця клану відьом, яка володіє магічною здібністю управляти будь-яким об’єктом, до якого торкнеться. Вона клянеться захистити принцесу Файн та крихітне альпійське королівство Ійсталдт від вторгнення імперських сил Німеччини.

Слідом за нею, 5 жовтня, розпочинається 5 сезон добре відомого аніме «Книга дружби Нацуме». Історія про хлопця, який може бачити духів, через що зазнає чималих проблем, уже давно зарекомендувала себе і не вимагає особливого представлення. Нацуме продовжує віддавати йокаям імена із книги своєї бабусі і все більше утверджується в думці, що духи такі ж важливі йому, як і люди.

На наступний день, 6 жовтня, анонсовано першу серію другого сезону аніме «Літературні генії — Бродячі пси». Класики літератури, як японської, так і світової, за сюжетом володіють надзвичайними здібностями і ведуть між собою боротьбу. Головний герой, Накаджіма Ацуші, відкриває у собі надприродні сили і долучається до особливого детективного агентства, яке вирішує кримінальні справи з такими ж особистостями, як і вони самі.

І наостанок, 8 жовтня, стартує довгоочікуваний другий сезон «Нелюда». Наґано Кей, нововиявлений безсмертний нелюд, продовжує свою втечу від влади. Але він розуміє, що терористичні дії Сато, який вимагає рівного ставлення до нелюдів, тільки зашкодять його нормальному життю та відкриють посилене полювання на його вид. Тож Кей вирішує вступити в боротьбу з психопатом.

Тим часом новинні ресурси повідомляють, що анімаційний фільм «Твоє ім’я» Макото Шінкая,  прем’єрний показ якого відбувся у серпні, здобув уже понад 10 більйонів єн касових зборів. Таку межу вдавалося перетнути лише роботам Хаяо Міядзакі. Історія оповідає про хлопця з Токіо та дівчину з маленького містечка, які зустрілися уві сні та помінялися тілами. Найбільша привабливість фільму в тому, як вони намагаються осмислити ситуацію і відшукати одне одного. Цікаво, що задовго до Голівудських стрічок сюжети про обмін тілами вже давно існували в японській літературі. Режисер називає своїм головним натхненням «Торікаебая моноґатарі» — сказання 12 століття про брата і сестру з характерами, протилежними їхній статі. Макото Шінкая недаремно вважають наступником Міядзакі, адже його роботи не менш проникливі і глибокі. «Я ніколи не зможу перевершити Міядзакі, — заперечує він, — але я маю привілей створювати фільми…  І я певен, що зможу передати те, що інші не здатні».

Leave a Reply

Увійти за допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *